Doskonalenie modelu sprzedaży -program wzrostu sprzedaży
- Model sprzedaży jest motorem napędzającym całą firmę. Można go porównać do silnika w samochodzie.
Dla sprawnego działania wymaga on:
– dobrego zaprojektowania wszystkich elementów,
– dokonywania okresowych przeglądów, regulacji, drobnych lub poważnych napraw.
- Średni potencjał sprzedaży możliwy do wykorzystania bez nakładów inwestycyjnych (dane na podstawie doświadczeń projektowych).
- Oferujemy diagnozę modelu sprzedaży zakończoną raportem ze wskazaniem obszarów usprawnień.
- Proponujemy Państwu wsparcie na etapie wdrażania wszystkich lub wybranych propozycji usprawnień, pełniąc role:
Managera projektu
- odpowiadającego za całość lub wybrany przez
Państwa zakres prac wdrożeniowych.
Doradcy wdrożeniowego
- wspierającego Państwa managerów podczas
realizowanych przez nich prac wdrożeniowych